KVKK GENEL AYDINLATMA METNİ

KODİK BİLİŞİM HİZMETLERİ VE İNSAN KAYNAKLARI SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI HAKKINDA GENEL AYDINLATMA METNİ

Kişisel verilerin işlenmesinde başta özel hayatın gizliliği olmak üzere kişilerin temel hak ve özgürlüklerinin korunmasını amaçlayan 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun (“Kanun") “Veri Sorumlusunun Aydınlatma Yükümlülüğü" başlıklı 10. maddesi ve 10 Mart 2018 tarih ve 30356 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ uyarınca işbu Aydınlatma Metni ile tarafımızca işlenen kişisel verileriniz hakkında sizleri bilgilendirmeyi hedeflemekteyiz.

Madde 1. VERİ SORUMLUSUNUN KİMLİĞİ

KODİK çalışanlarımız, çalışan adaylarımız, müşterilerimiz, potansiyel müşterilerimiz, ziyaretçilerimiz, tedarikçi / danışman / destek hizmeti sağlayıcıları yetkilileri ile pay sahipleri ve iştiraklerimizin çalışanları ile yetkililerinden elde edilen kişisel veriler bakımından Kanun uyarınca Veri Sorumlusu sıfatına sahiptir.


Bize aşağıdaki iletişim bilgileri aracılığıyla ulaşmanız mümkündür:


Adres : Deluxia Palace Mor Sumbul Sk. No:5/391 34746 Ataşehir / İstanbul

E-posta : hr@kodit.com.tr

Web Sitesi : www.kodit.com.tr/hr

Madde 2. KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENME AMAÇLARI NELERDİR?

Şirketimiz ile ilişkiniz kapsamında;


1. Ad Soyad, doğum yeri, doğum tarihi, yaş, fotoğraf, nüfus cüzdanı, kimlik numarası gibi kimlik bilgileriniz,

2. İşyeri adresi, ev adresi, e-posta, telefon, cep telefonu, ikametgâh, adres kayıt sistemi kayıtları gibi iletişim bilgileriniz,

3. Medeni durum, çocuk sayıları, eş ve akrabalara ilişkin veriler, kimlik, finansal durum, eğitim gibi aile durumuna ilişkin verileriniz,

4. Çalışma geçmişi, işveren ismi, mezun olunan okul, öğrenci numarası, profesyonel yetkinlikler, CV bilgileri gibi eğitim, iş ve profesyonel yaşama ilişkin verileriniz, banka hesap numarası, IBAN numarası gibi banka hesap verileriniz,

5. Özlük dosyasının oluşturulması için gereken tüm bilgiler, çalışanın performans ve kariyer gelişimine ilişkin her türlü anket, rapor, çalışma, eğitim ya da mülakata ilişkin bilgiler, çalışanlara sunulacak her türlü yan hakka ya da menfaate ilişkin bilgiler ile bunlara benzer diğer bilgiler içeren çalışan verileri,

6. Kamera kayıtları, ziyaretçi kayıtları, tesislere giriş ve çıkış kayıtları gibi Şirket yerleşkelerimizin güvenliğine ilişkin veriler,

7. Kullanıcı adları, şifreler, denetim izleri, IP adresi, WEB sayfası erişim logları, ihbarlar ile kurum siber alanının güvenliğine ilişkin olabilecek diğer veriler ve logları içeren siber güvenliğe ilişkin veriler,

8. Denetim ve teftiş kayıtları, denetim ve teftiş raporları, denetim ve teftiş amacıyla yapılan incelemelere ilişkin bilgiler ile diğer denetim ve teftişlere ilişkin olabilecek veriler aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir;

Kanun nezdinde “Özel Nitelikli Kişisel Veri" kapsamında bulunan;


1. Kan grubu, hastalık geçmişi, tahlil ve muayene sonuçları, engellilik durumu gibi sağlık ile ilgili veriler,

2. Dernek, vakıf ya da sendika üyeliği verileri,

3. Ceza mahkumiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili veriler aşağıdaki amaçlarla işlenebilmektedir:

Madde 3. İŞLENEN KİŞİSEL VERİLERİNİZ KİMLERE VE HANGİ AMAÇLA AKTARILABİLECEKTİR?

Kişisel verileriniz, Kanun'un kişisel verilerin aktarılması ve yurtdışına aktarılmasına ilişkin hükümleri kapsamında işbu Aydınlatma Metni' nin 2. maddesinde yer alan amaçlarla; İlgili vergi daireleri ve bankalar, kamu kurumları, mahkemeler, icra daireleri, kolluk kuvvetleri, ilişkili olduğumuz üçüncü taraf gerçek ve tüzel kişiler, hizmet sağlayıcı firmalar ve yetkilileri, iş ortaklarımız ve yetkilileri, Şirket çalışanlarımız, tedarikçiler ve çalışanları ile paylaşılabilecektir.

Madde 4. KİŞİSEL VERİLERİNİZİ HANGİ YÖNTEMLERLE VE HANGİ HUKUKİ SEBEBE DAYANARAK TOPLUYORUZ?

Madde 4.1. KİŞİSEL VERİLERİ TOPLAMA YÖNTEMİ

Şirketimiz sizlere ait kişisel verileri; şirketimizle hukuki ilişkinizin kurulması esnasında ve söz konusu hukuki ilişki süresince, şirketimizi ziyaretiniz sırasında, internet, telefon, e-posta üzerinden iletilen talep ve başvurular ile fiziki, sözlü, yazılı veya elektronik ortamda olmak kaydıyla toplamakta ve söz konusu kişisel verilerin gizliliği ve güvenliğinin sağlanması için mevzuat çerçevesinde gerekli tedbirleri almaktadır.

Madde 4.2. KİŞİSEL VERİLERİ TOPLAMANIN HUKUKİ SEBEBİ

Kişisel verileriniz Kanun'un 5. maddesi ve 8. maddesi uyarınca aşağıdaki hukuka uygunluk sebeplerinden birine veya birkaçına dayanılarak toplanmakta, saklanmakta ve işlenmekte, yeterli önlemler alınmak kaydıyla aktarılmaktadır:


Açık rızanızın bulunması,

Kişilerin dernek, vakıf ya da sendika üyeliği, sağlığı, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili verilerini içeren özel nitelikli kişisel veriler ise aşağıdaki hukuka uygunluk sebeplerine dayanılarak toplanmakta, saklanmakta ve işlenmektedir:

Madde 4.3. AÇIK RIZA

6698 sayılı kanun uyarınca Kişisel verilerinizin işlenmesinin rızanızın alınması koşuluna bağlı olması durumunda sizlere ayrıca bir “Açık Rıza Metni" metni sunulacak olup, açık rızanızı her zaman bize başvurarak geri alma imkânınız bulunmaktadır.

Açık rızanızı geri almak istemeniz halinde Şirketimizle, hr@kodit.com.tr adresiyle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Rızanızın geri alınması sadece geleceğe yönelik olarak uygulanacaktır ve geçmişte gerçekleştirilen veri işlemelerinin hukuka uygunluğuna etki etmeyecektir.

Madde 5. KANUN KAPSAMINDA “İLGİLİ KİŞİ" OLARAK HAKLARINIZ NELERDİR?

Kanun uyarınca aşağıda belirtilen haklarınız bulunmaktadır:

Yukarıda belirtilen haklar kapsamında taleplerinizi, dilekçeniz ile Madde 1 içinde tanımlanmış
“Deluxia Palace Mor Sumbul Sk. No:5/391 34746 Ataşehir / İstanbul" adresine bizzat elden iletebilir veya noter kanalıyla da ulaştırabilirsiniz.


Başvuruda;


(i) Ad, Soyad ve başvuru yazılı ise imza,

(ii) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları için T.C. kimlik numarası, yabancılar için uyruğu, pasaport numarası veya varsa kimlik numarası,

(iii) Tebligata esas yerleşim yeri veya iş yeri adresi,

(iv) Varsa bildirime esas elektronik posta adresi, telefon ve faks numarası,

(v) Talep konusunun bulunması zorunludur.


Başvuruda yer alan talepleriniz, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç 30 gün içinde sonuçlandırılır. Başvuruya yazılı olarak cevap verilmesi durumunda, 10 sayfanın üzerindeki her sayfa için maliyeti tutarında işlem ücreti alınabilecektir. Başvuruya cevabın CD, flash bellek gibi bir kayıt ortamında verilmesi halinde ise kayıt ortamının maliyeti tutarında bir ücret talep edilebilecektir.


Hakkınızda tuttuğumuz kişisel verilerin doğru ve güncel olması önemlidir. Bu nedenle kişisel verilerinizde bir değişiklik meydana geldiğinde lütfen bize bildiriniz.